سریال و انمیشن

فیلم در طبیعت خشن (In a Violent Nature)؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم در طبیعت خشن (In a Violent Nature)؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم در طبیعت خشن یکی از فیلم‌های محصول کشور کانادا است که در سال 2024 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم In a Violent Nature آشنا شویم.

ژانر فیلم در طبیعت خشن، ترسناک است و برای کودکان مناسب نیست. کارگردانی این فیلم را کریس نش (Chris Nash) بر عهده داشته است. تاریخ اکران فیلم سینمایی در طبیعت خشن 22 ژانویه 2024 بود که در Sundance Film Festival به نمایش درآمد و سپس در 31 می 2024 در ایالات متحده و کانادا منتشر شد و بیشتر نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان رای برت (Ry Barrett)، شارلوت کریگان (Charlotte Creaghan)، آندریا پاولوویچ (Andrea Pavlovic) و ریس پرسلی (Reece Presley) را نام برد. همچنین مدت این فیلم حدود 1 ساعت و 34 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی فیلم In a Violent Nature 2024 خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم در طبیعت خشن

فیلم In a Violent Nature

به طور خلاصه فیلم سینمایی در طبیعت خشن داستان گروهی از دوستان را دنبال می‌کند که به یک جنگل رفته‌اند و در آن‌جا یکی از آن‌ها نوعی گردنبد پیدا می‌کند. سپس یکی از مردگان بیدار می‌شود و جستجو را برای یافتن آن گردنبد شروع می‌کند. برای ادامه داستان می‌توانید این فیلم 2024 را تماشا کنید.

بازیگران فیلم در طبیعت خشن

در این بخش از مقاله با بعضی از هنرپیشه های فیلم در طبیعت خشن و کاراکترهایی که نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد. البته تا الان اطلاع کمی در مورد بیشتر بازیگران این فیلم موجود است.

رای برت

بررسی فیلم In a Violent Nature

رای برت یک بازیگر کانادایی است و در فیلم In a Violent Nature به ایفای نقش کاراکتر Johnny پرداخته است. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Cult Hero را نام برد.

همچنین بخوانید :

آندریا پاولوویچ

معرفی فیلم در طبیعت خشن

آندریا پاولوویچ یک بازیگر صربستانی کانادایی است و در فیلم در طبیعت خشن در نقش کاراکتر Kris بازی کرده است.

شارلوت کریگان

بررسی فیلم در طبیعت خشن

شارلوت کریگان یک بازیگر کانادایی است که در فیلم در طبیعت خشن در نقش کاراکتر Aurora حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

ریس پرسلی

معرفی فیلم In a Violent Nature

ریس پرسلی یک بازیگر کانادایی است که در فیلم In a Violent Nature ایفای نقش کاراکتر The Ranger را بر عهده داشته است.

نقد فیلم در طبیعت خشن و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم سینمایی در طبیعت خشن و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم تا الان در سه سایت آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 5.8 از 10، 80 از 100 و 71 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره این مورد از فیلم های 2024 به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

The A.V. Club / نمره: 83

کریس نش در فیلم در طبیعت خشن اثری به طور کامل جدید تولید کرده است. آرام، نزدیک و واقعی.

Original-Cin / نمره: 83

این فیلم مسیر معمول یک فیلم اسلشر را دنبال می‌کند و فیلمی فراتر از این ژانر ارائه می‌دهد.

Collider / نمره: 80

فیلم In a Violent Nature گاهی به طور ناخوشایندی خنده‌دار است، اگرچه باعث نشده است که این فیلم کمتر ترسناک شود.

Paste Magazine / نمره: 77

اگر فیلم‌های اسلشر و نوع بیان این فیلم‌ها را دوست دارید، حتما فیلم In a Violent Nature توجه شما را جلب خواهد کرد.

Screen Rant / نمره: 60

این فیلم اثر نویسنده و کارگردان کریس نش، ممکن است اولین فیلم اسلشر پس از مدتی طولانی باشد که ساختار این ژانر را به شکلی شگفت آور می‌شکند.

The Film Stage / نمره: 58

بر خلاف عنوان آن، فیلم In a Violent Nature یک بررسی دارای ظرافت در مورد خشونت نیست.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم سینمایی در طبیعت خشن پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از فیلم های ترسناک خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای فیلم In a Violent Nature بیشتر آشنا شوید، می‌توانید این فیلم را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد این فیلم اسلشر و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم ترسناک 2024 دیگری دیده‌اید که مقاله آن در این سایت موجود نیست و آن را به دیگران هم پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا